• Nordens vakreste Liverpool-butikk
  • Raske leveranser fra lageret vårt
  • Alltid 30 dagers åpent kjøp og gratis retur

Returer og bytter

Når du vil returnere eller bytte en vare, tar du kontakt med oss via vårt kontaktskjema. Da sender vi ut en returetikett til deg.

Før du sender tilbake varen, vil vi gjøre deg oppmerksom på noen punkter fra våre kjøpsvilkår.

  • For at en retur skal godkjennes for tilbakekjøp, gjelder samme regler som i all detaljhandel i Norge. Varen skal være i vesentlig uforandret stand. Det innebærer at plaggene kan prøves og tas ut av eventuelle poser, men at etiketter skal sitte på, og at ingen unormal slitasje må forekomme. Til dette regnes blant annet flekker, parfyme eller annen lukt, hull og andre tegn på omfattende bruk. En ikke godkjent retur vil bli debitert en verdireduksjonsavgift.
  • Det er du som kunde som har ansvar for at varen når oss i vesentlig uforandret stand. Velg derfor transportmåte med omsorg, og emballer varen godt.
  • Ved angret kjøp står kunden for den opprinnelige frakten.
  • Legg ved utfylt returdokument i forsendelsen.

Slik sender du tilbake en vare på enkleste måte:

  • Pakk varen og en kopi på følgeseddelen i en kartong eller pose som er slitesterk. Forsegl forpakningen nøye med solid tape.
  • Lim/tape på fraktetiketten utenpå den forseglede forpakningen. Lever inn pakken. Normalt tar det en uke før en retur når oss.

Etter at varen har ankommet til oss og blitt godkjent for tilbakekjøp, sendes en e-post til deg der dette meldes. En tilbakebetaling gjøres via Klarna. Hvis du ennå ikke har betalt fakturaen, korrigeres fakturabeløpet og en ny faktura sendes ut til deg. En tilbakebetaling tar høyst 14 dager etter at vi har meddelt deg om at returen er godkjent. Kontakt oss hvis du ikke har fått igjen pengene dine etter så lang tid.